Pristatome Jums „Progressive Business Solutions” („PBS”) verslo atvejį, kuriame sužinosite apie poreikius, su kuriais susidūrė vienas iš „PBS” klientų ir kaip mūsų komanda patenkino šiuos kliento poreikius.

Klientas

Mūsų klientas yra Lietuvos–Vokietijos kapitalo įmonių grupė „Umega Group”, dirbanti metalo apdirbimo bei metalo gaminių gamybos srityse. „Umega Group” įmonių grupę sudaro 3 įmonės:

  • „Hennordic“. Įmonės specializacija – kontraktinės gamybos paslaugos metalų apdirbimo srityje. Įmonė atlieka metalų pjaustymo, metalų lenkimo, suvirinimo paslaugas. Įmonė fokusuojasi į sudėtingas gamybos operacijas ir metalo apdirbimo paslaugas, kurios reikalauja stiprių kompetencijų metalo apdirbimo technologijų srityje. Gamyba vykdoma Vokietijoje.
  • „Umega Agro“. Įmonė gamina priekabas ir puspriekabes, skirtas žemės ūkio sektoriui, yra vienas iš šios srities lyderių visoje ES. „Umega Agro“ gamina 50 skirtingų tipų priekabas ir puspriekabes, todėl įmonės produkcija tinka įvairaus tipo ir dydžio žemės ūkio bendrovėms. Be to, įmonė taip pat gamina boilerius bei teikia kontraktinės gamybos paslaugas metalo apdirbimo srityje. Gamyba vykdoma Lietuvoje.
  • „Snol“. Įmonė gamina pramonei ir farmacijos bei medicinos laboratorijoms skirtas kaitinimo krosnis. Gamybos operacijos vykdomos Lietuvoje, 90 proc. produkcijos yra eksportuojama į Azijos, Artimųjų rytų, Afrikos, Šiaurės ir Pietų Amerikos rinkas. Iš viso įmonės produkcija yra eksportuojama į 70 šalių. Gamyba vykdoma Lietuvoje.

Kliento problema ir „Progressive Business Solutions“ paslaugų poreikis

„Umega Group” naudojo ERP sistemą savo veikloje, tačiau anksčiau naudojama ERP sistema buvo technologiškai pasenusi. Buvusi ERP sistema negalėjo užtikrinti efektyvios įmonių grupėje esančių bendrovių veiklos, ribojo galimybes atskiroms bendrovėms keistis informacija.

Atitinkamai, iškilo poreikius konsoliduoti įmonių gamybos pajėgumus bei pirkimus į vieną šiuolaikišką ERP sistemą – tam, kad būtų įmanoma efektyviau skirstyti gamybos operacijas tarp įmonių grupės bendrovių, planuoti gamybos pajėgumus bei konsoliduoti visus pirkimus. Ieškodama šiuolaikiškos bei kokybiškos ERP sistemos, „Umega Group” atkreipė dėmesį į „Progressive Business Solutions” bendradarbiavimą su „Monitor” ERP sistemos vystytojais.

„Progressive Business Solutions”:

  • Atliko „Umega Group“ įmonių auditą;
  • Atsižvelgdama į atliktą auditą ir kliento poreikius, parinko „Progressive Business Solutions” partnerių „Monitor” ERP sistemos komponentus, kurie geriausiai atitinka kliento poreikius.
  • Apmokė „Umega Group“ darbuotojus tinkamai naudotis ERP sistema.

Pridėtinė vertė klientui

„Monitor” ERP sistema klientui sugeneravo pridėtinę vertę per šiuos aspektus:

  1. Galimybė konsoliduoti žaliavų pirkimus ir efektyviau pirkti žaliavas. Tai leido sumažinti žaliavų kiekį įmonių sandėliuose. „Monitor” ERP sistema leidžia planuoti žaliavų įsigijimą pagal “just in time“ principą, t.y. įsigijimas toks žaliavų kiekis, kuris reikalingas esamiems užsakymams įvykdyti. Atitinkamai, tai leido sumažinti spaudimą įmonės apyvartiniam kapitalui.
  2. Realios gamybos situacijos analizė ir įvertinimas. „Monitor” ERP sistema leidžia pamatyti situaciją įvairiose gamybos padaliniuose esamu laiku.
  3. Apsikeitimas tarpusavyje palyginamais duomenimis. Visa įmonė dirba vienoje sistemoje, kas leidžia keistis duomenimis tarp įmonių, lyginti duomenis ir atitinkamai planuoti gamybos operacijas bei žaliavų pirkimus.
  4. Galimybė efektyviai išnaudoti trijų įmonių gamybos pajėgumus. „Monitor” ERP sistema leido įmonėms išnaudoti laisvus įmonių grupės gamybos pajėgumus vietoje gamybos paslaugų pirkimo iš išorės tiekėjų.
  5. Galimybė matyti realią gamybos savikainą. „Monitor” ERP sistema leidžia matyti faktinę gamybos savikainą – klientas gali atitinkamai reaguoti ir koreguoti galutinės produkcijos kainas.

Kliento atsiliepimas

Marius Stankūnas – „Umega Group“ finansų direktorius:

„Iki „Monitor” ERP įsigijimo naudojomės ERP sistema – tačiau jautėme poreikį iš principo pakeisti turimą ERP sistemą, kadangi anksčiau naudotas sprendimas technologiškai paseno ir nebeatitiko mūsų poreikių. Aktyviai nagrinėdami rinką ir ieškodami alternatyvos senajam ERP sprendimui, atkreipėme dėmesį į „Monitor” ERP. Susipažinę su „Monitor” galimybėmis, priėmėme sprendimą įsidiegti būtent šią sistemą. Pasirinkome „Monitor” ERP kadangi tai yra išdirbtas ir veikiantis ERP sprendimas. Įsidiegę „Monitor” sistemą, pastebėjome, kad darbas tapo sklandesnis, tikslesnis. Galime lengvai stebėti įvairius su fabrikų bei įmonių veikla susijusius rodiklius. Apibendrinant, „Monitor” ERP sistema pasižymi puikiu kaštų ir naudos santykiu.